Després ens vam separar per grups de 5 persones. Cada grup s'havia de llegir una fotocòpia i abans del dijous 13 d'octubre entre tots fer un resum i penjar-la a la carpeta de l'assignatura. Al meu grup ens va tocar la d'escoltar i sentir, que no és el mateix. Ho tenia molt clar la diferència ja que uns dies abans havíem tocat el tema a música. Tot i això em va semblar molt interessant.
A la classe del divendres 7 d'octubre amb el gran grup havíem de portar una feina feta sobre dos vídeos de Ken Robinson, aquest, és un educador, escriptor i conferenciant molt popular als EEUU. En aquests vídeos ens parla de l'educació i la creativitat. Però la Rosa no va voler que treballesim això, sinó en referència a la seva assignatura, per què té tant d'èxit? Ho fa improvitzant? etc
- no només pel que diu que ho diu amb una gran intel·ligència, sinó la manera amb que ho diu
- no es fica a parlar amb un sol to de veu i els oients escolten, sinó que hi fica èmfasi per crear ironia i fer riure als espectadors
- sí que improvitza però es prepara un guió perquè el discurs estigui estructurat i ordenat
Vaig presentar aquestes causes ja que trobo molt interessant, almenys quan ho estava fent a casa veient els dos vídeos vaig destacar sobre aquest home i els seus discursos.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada